خبرهای داغ:

۲۰ بسته معیشتی در روستا لاسجرد در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) روستا لاسجرد از توزیع ۲۰ بسته معیشتی و برگزاری گشت محله محور رضویون در شب یلدا در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۸۸
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه ۲۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) روستا لاسجرد در سرخه تهیه و بین خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.

عل اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در روستا آغاز و همچنان با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند ادامه دارد.

او افزود: همزمان با شب یلدا و به مناسبت ایام فاطمه یلدای فاطمی با تمسک به حضرت زهرا (س) 20 بسته یلدایی با یاری سپاه و خیرین تهیه و بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار روستا توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) ادامه داد: این بسته ها شامل آجیل، میوه، شکلات، حبوبات، روغن، برنج، گوشت و مرغ بوده و با حضور بسیجیان جهادگر بسته بندی و توزیع آن ها انجام شد.

معینیان بیان داشت: برگزاری گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون توسط بسیجیان پایگاه از دوازده شب تا دو بامداد از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او اضافه کرد: نشت صمیمی و بررسی مشکلات با حضور فرمانده و مسئولین حوزه امام موسی بن جعفر (ع) و پایگاه محمد رسول الله در محل پایگاه برگزار و اعضا نظرات و مشکلات موجود در پایگاه را عنوان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار