روابط عمومی سپاه استان اردبیل :

پیکر مطهر 10 شهید گمنام، ایام فاطمیه در اردبیل تشییع می‌شود

روابط عمومی سپاه استان از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 10 شهید گمنام در استان اردبیل خبرداد و گفت: مراسم خاکسپاری شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۱۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

پیکر مطهر 10 شهید گمنام، ایام فاطمیه در اردبیل تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، روابط عمومی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای، به میزبانی استان اردبیل از پیکر مطهر 10 شهید گمنام در ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: پیکر مطهر 10 شهید گمنام تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی بدر، خیبر و زبیداد عراق در ایام فاطمیه به استان اردبیل وارد  و پس از مراسم شکوهمند شبی با شهدا در دارالارشاد اردبیل تشییع و به شهرستان های استان جهت خاکسپاری اعزام خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است: پیکر مطهر 6 شهید گمنام پس از برگزاری آیین تشییع در محوطه های سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، تیپ 37 حضرت عباس(ع) اردبیل، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه خواهران اردبیل به خاک سپرده خواهد شد گفت: پیکر مطهر 4 شهید گمنام نیز پس از تشییع در شهرستان اردبیل به مناطق عنبران نمین، شال خلخال، گون پاپاخ بیله سوار  و مغانسر پارس اباد به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است مراسم استقبال رسمی از پیکر مطهر 10 شهید گمنام روز شنبه به تاریخ سوم دی ماه راس ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم در فرودگاه اردبیل برگزار می شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار