مسئول هیات دانشجویی مکتب حاج قاسم دارالعباده خبر داد

اجرای نمایش «فرزند زهرا» ویژه شهادت سردار سلیمانی در یزد

سالاری مسئول هیات دانشجویی جوانان مکتب حاج قاسم دارالعباده یزد گفت: ویژه برنامه «در مکتب حاج قاسم» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با برنامه‌های متنوع در استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۳۸
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد علی سالاری گفت: در همین راستا نمایش «فرزند زهرا» ویژه ایام شهادت سردار سلیمانی آماده اجرا شده است و این نمایش که برش‌هایی از زندگی سردار سلیمانی و همچنین زندگی اهل بیت عصمت و طهارت را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: نمایش فرزند زهرا به کارگردانی و نویسندگی محسن ایرجی و با هنرنمائی ۵۰ نفر از هنرمندان گروه هنری آیینی نغمه از ششم تا سیزدهم دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ در حسینیه ثارالله به روی صحنه می‌رود.

مسئول هیات دانشجویی جوانان مکتب حاج قاسم دارالعباده یزد افزود: همچنین نمایشگاه ذخیره طلایی با موضوع مهدویت در حاشیه این مراسم برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: برپایی موکب، برگزاری مسابقه هنری در قالب جشنواره هنری مالک در رشته‌های مختلف هنری با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه ورزشی در رشته‌های تنیس رومیزی، فوتسال و والیبال ویژه دانشجویان از جمله اقدامات دیگری است که به این مناسبت اجرا می‌گردد.

سالاری ادامه داد: ساخت قطعه موسیقی وسرود با موضوع معرفی شهید قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی و وصیت نامه خوانی سردار از دیگر اقداماتی است که به منظور پاسداشت مقام ایشان در دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است ویژه برنامه در مکتب حاج قاسم از تاریخ ۶ دیماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ دیماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از جزئیات برنامه‌ها می‌توانند به کانال رسمی این هیئت در پیام رسان ایتا به آدرس maktab_yazd@ مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار