خبرهای داغ:
تقدیر از بسیجیان اسوه

برگزاری جشنواره مالک اشتر و تقدیر از بسیجیان اسوه در شهر بهارستان

جشنواره مالک اشتر و تقدیر از بسیجیان اسوه در سالن همایش شهرداری بهارستان با حضور فرمانده لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع)،فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) و ائمه جمعه بهارستان و سپاهان شهر و شهرداربهارستان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۳۰
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان: از خواهران و برادران بسیجی نمونه حوزه ابوذر (ره) وحوزه مطهره(س) که با مسئولیت های متفاوت به طور داوطلبانه نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سردار هاشم پور فرمانده لشکر مقدس ‌۱۴ امام حسین (ع) اظهار کرد: نظام اسلامی بسبار مقتدر و متعلق به امام زمان (عج) است برخی جوانان که ناخواسته از دشمن فریب خوردند نا آگاه هستند و از جمله آنها نمی دانند که مریم رجبی و مسعود رجبی باعث ریخته شدن خون ‌۱۸هزار ایرانی بی گناه هستند و از این پس بیشتر در زمینه کار فرهنگی و آگاه ساختن جوانان برای فریب نخوردن از دشمن تلاش می شود و باز هم مثل همیشه پیروز خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: که خواهران به حجاب خود و چادری که بر سر می کنند افتخار کنند و ببالند و بدانند که جمهوری اسلامی به قدری مقتدر است که هیچکس نمی تواند به آن آسیبی برساند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار