سران طوایف نقش سازنده و تاثیرگذاری در جامعه دارند

شهرکی گفت: سران طوایف در مناطق حافظ و نگهبان برای طایفه، منطقه و حتی کشور هستند و باید از فکر و استعداد و ظرفیت تک تک آنها که در مدیریت یک روستا و یک طایفه خوب عمل کرده اند استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۳۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، فرمانده قرار گاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ حضرت علی اکبر(ع) با شمس الدین لکزایی، یکی از معتمدین و بزرگان منطقه سیستان دیدار و گفتگو کرد.

سرتیپ دوم پاسدار داود شهرکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ حضرت علی اکبر(ع) و هیئت همراه در این دیدار باتوجه به اهمیت جایگاه و نقش موثر و تاثیرگذار سران طوایف در زمینه های مختلف در جامعه گفت: سران طوایف باعث دلگرمی طایفه و امید آنها هستند که در این زمینه باید هوشیار باشند و سعی کنند جهت عمران و آبادی منطقه و طایفه از همدیگر سبقت بگیرند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی تصریح کرد: سران طوایف در مناطق حافظ و نگهبان برای طایفه، منطقه و حتی کشور هستند و باید از فکر و استعداد و ظرفیت تک تک آنها که در مدیریت یک روستا و یک طایفه خوب عمل کرده اند استفاده کرد.

 در پایان این دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش های کربلایی شمس الدین لکزایی در منطقه سیستان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات