خبرهای داغ:

درخشش ورزشکار تیرانداز شاهرود در مسابقات شرکت نفت

شاهرود_ سرپرست تیم تیراندازی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از درخشش تیراندازان این شرکت در مسابقات سراسری پالایش و پخش خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۴۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

درخشش ورزشکار تیرانداز شاهرود در مسابقات شرکت نفتبه گزارش خبرگزاری بسیج، کمال شریعت افزود: این مسابقات در دو رشته، تفنگ و تپانچه در شهرک شهید منتظری اصفهان و با حضور هشت تیم از پالایشگاه‌های آبادان، اصفهان، اراک، بندرعباس، ستاره خلیج فارس و شرکت‌های خط لوله، ملی و مهندسی و شرکت ملی پخش برگزار که تیم شرکت ملی پخش با بیشترین امتیاز، به عنوان برتر معرفی شد.
شریعت با اشاره به اینکه از شرکت ملی پخش در رشته تپانچه رضا بختیار از مشهد، بهروز زمانی از تبریز و احمد نوروزی از شاهرود و در رشته تفنگ نیز رضا خدام از اراک، فریدون زمان‌زاده از تبریز و علی بابائی از شیراز حضور داشتند، ادامه داد: با حضور یکی از داوران مطرح از ۲۲ نفری که از سوی مناطق معرفی شدند، شش نفر به این دوره از مسابقات راه یافتند.
سرپرست تیم تیراندازی شرکت ملی پخش اظهار کرد: مقام دوم و سوم رشته تپانچه نیز به ترتیب به بهروز زمانی از تبریز و احمد نوروزی از شاهرود اختصاص یافت و در مجموع، سه نفر از این تیم به مسابقات وزارت نفت که در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه یافتند.
او از همت و تلاش این تیم شش نفره و افتخارآفرینی آنان که با کمترین هزینه و بدون هیچ امکاناتی به این موفقیت دست یافتند، قدردانی کرد و از مسئولان خواست تا در جهت بهبود وضعیت باشگاهی و تجهیزات برای تمرین و ارتقای بیشتر با توجه به پتانسیلی که در بین کارکنان و خانواده‌های آنان وجود دارد، همکاری و مساعدت‌های لازم را داشته باشند.
گفتنی است، این مسابقات از دهم تا سیزدهم آذرماه دراستان اصفهان برگزار و احمد نوروزی از منطقه شاهرود به مدال طلا و برنز دست یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار