سردار ذوالقدر:

علت اصلی گرفتاری ها ی امروز؛ عمل نکردن به دستورات دینی است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه بهارستان در حسینیه ثارالله با تشریح سبک زندگی حضرت زهرا (س) بر الگو گیری بانوان از رفتار آن حضرت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۱۷
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: سردار ذوالقدر با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) در یک خانه محقر فرزندانی را تربیت کرد که خاک آنها شفا بخش جان و دل عالمیان است گفت:   پس از گذشت ۱۴۰۰ سال؛ به دنبال کسب فضائل دینی ، ایثار ، گذشت و مردانگی  حضرت اباعبدالله به عنوان الگوی آزادگان جهان هستیم و شاهدیم   که ۲۰ میلیون   انسان در راهپیمایی اربعین شرکت  می کنند  و   مردم برای برپایی مراسم عزاداری شهادت امام حسین(ع) با جان و دل هزینه می کنند که منشاء اینها عشق به خاندان اهل بیت و حضرت زهرا (س) است.

وی با اشاره به اینکه در آخرت ترازوی عدل امیرالمومنین است؛ افزود:  حضرت زهرا الگوی بانوان است و رفتار و کردار آقایان هم باید همچون حضرت علی (ع) باشد.

ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص بسیج گفت: سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اینکه بسیجی کیست مطالعاتی انجام داده است و کتاب ها و مقالات زیادی در این زمینه جمع آوری شد و این آثار را به حضور مقام معظم رهبری بردند .   ایشان فرمودند بسیجی یعنی امام علی (ع). در صحنه های فردی، اجتماعی، جهاد، معرفت باید به آن حضرت اقتدا کنیم  که متاسفانه خیلی  فاصله داریم ولی به ما پاسداران یک قدرتی دادند که جوانان را با مباحث هستی، هدف از خلقت،مرگ و چگونه   زندگی کردن(که در دستورات دین اسلام آمده است) آشنا کنیم.

 

ذوالقدر در خصوص گرفتاری های امروزه انسانها گفت: علت اصلی گرفتاری ها در این دوره    عمل نکردن به دستورات دینی است و هرکس در جایگاه خود باید به این دستورات عمل کند.

 

ارسال نظرات