پیام تسلیت فرماندهان سپاه تهران به خانواده زنده یاد سروان پاسدار هدایت نیا

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران و فرمانده لشکر ۲۷محمد رسول الله( ص) تهران بزرگ در پیام های جداگانه ای درگذشت زنده یاد سروان پاسدار کریم هدایت نیا را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۰۴
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج متن این پیام ها به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
خانواده محترم هدایت نیا
سلام علیکم
بانهایت تاسف و تأثر درگذشت همکار عزیزمان ؛ شیرمردی از قافله غیور لشکر ۲۷محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ سروان پاسدار کریم هدایت نیا را به بیت مکرم آن مرحوم و کلیه همکاران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. خدمات صادقانه و تلاش مخلصانه ایشان در لباس سبز پاسداری و سنگرخدمت بر کسی پوشیده نیست هرچند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست . ما را درغم خود شریک بدانید.
سرتیپ پاسدار حسن حسن زاده
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)تهران بزرگ

پیام تسلیت فرماندهان سپاه تهران به خانواده زنده یاد سروان پاسدار هدایت نیا

بسم الله الرحمن الرحیم
خبرناگوار وتأسف انگیز درگذشت همکار عزیزمان سروان پاسدار کریم هدایت نیا ناگهانی و تکان دهنده بود و این واقعه تأسف بار دل همکاران؛ دوستان و بازماندگان آن مرحوم را دستخوش غم واندوه نمود.
مراتب تسلیت اینجانب و همکارانم در مجموعه لشکر ۲۷سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ را درمصیبت وارده پذیرا و درغم خود شریک بدانید.
علو درجات معنوی برای آن عزیز سفرکرده و صبرجمیل و اجز جزیل توأم با صحت و سلامتی برای شما بازماندگان ارجمند از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
سرتیپ دوم پاسدار سیدعلی بنایی
فرمانده لشکر ۲۷محمد رسول الله( ص) تهران بزرگ

 

گفتنی است، زنده یاد سروان پاسدار کریم هدایت نیا اهل شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد در سپاه محمدرسول الله تهران مشغول به خدمت بود که پس از مدت ها رنج و درد ناشی از بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار