پیام قدردانی خانواده شهید آذربار از مردم و مسئولان

خانواده شهید جاوید الاثر شیرعلی آذربار در پیامی از قشرهای مختلف مردم و مسئولان به خاطر حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری مادر این شهید بزرگوار قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۱۷
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این پیام به شرح زیر است. 

«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»
مشیت حضرت باری تعالی بر این امر مقدر شد که «حاجیه گل خانم جوشن » پس از سالها فراق از فرزندشهید جاویدالاثر شیر علی آذربار و بردار زاده شهیدش جمشید کرم زاده دعوت حق را لبیک بگوید و به دیدار معبود خود در آغوش شهیدانش قرار گیرد. اینک ما خانواده آن مادر والامقام با قلب‌هایی مالامال از درد فراق و راضی به رضایت خداوند متعال هستیم.
به‌حکم ادب و حق‌شناسی، بدین‌وسیله از همه عزیزان، دوستان، آشنایان، اقوام، همشهری‌های عزیز، خانواده معظم و معزز شهدا، نماینده محترم و بزرگوار ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، روحانیت معظم، مسئولین محترم استانی،کشوری و لشکری، همرزمان عزیز شهید، اصحاب رسانه و همه بزرگوارانی که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش‌بخش و دلسوزانه، به‌صورت حضوری، تلفنی، پیام‌های تسلیت در فضای مجازی و غیره، مورد تفقد قرار داده و مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می‌کنیم
دست همه شما را می‌فشاریم و دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می‌کنیم و سلامتی شما را آرزومندیم.
خانواده شهیدان آذربار و کرم زاده
شهید شیرعلی آذربار در تاریخ هفتم فروردین1347 متولد شد و در تاريخ چهارم دی 1365 در جزیره مینو به شهادت رسید و تاکنون جاویدالاثر مانده است.

ارسال نظرات