پیکر 15 شهید گمنام وارد یزد شد

پیکر مطهر 15 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد دارالعباده یزد شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۳۰
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، یزد امروز میزبان پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام است و مراسم استقبال از این شهدای والامقام، صبح امروز با حضور مسئولان استان در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.

مراسم ویژه تشییع خودرویی و موتوری شهدای گمنام از فرودگاه شهید صدوقی یزد تا میدان امیرچقماق پس از اقامه نماز ظهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ پیکر این شهدا در روز ششم دی ماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در ۱۵ نقطه یادمانی تعیین شده به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر پنج شهید در مرکز استان یزد و پیکر ۱۰ شهید دیگر در زارچ و شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، بافق، تفت و مهریز به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر پنج شهید مرکز استان در پارک فلکه دوم آزادشهر، میدان حج امامشهر، نجف آباد حمیدیا، سایت مسکن مهر علویه و سایت مسکن مهر اکرمیه به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر سه شهید نیز در شهرستان تفت و در پارک شهر تفت، ده بالا و پارک ورودی روستای اسلامیه به خاک سپرده می‌شود.

پیکر دو شهید گمنام نیز به شهرستان اردکان منتقل می‌شود و پس از تشییع در دانشگاه دولتی اردکان و پارک آزادی اردکان تدفین می‌شوند.

پیکر دو شهید نیز به مهریز منتقل می‌شود که یک شهید در حوزه علمیه برادران امام صادق (ع) و پیکر یک شهید نیز در یادمان احداث شده در منطقه گردشگری غربالبیز به خاک سپرده می‌شود.

پیکر یک شهید گمنام نیز در بیت الرقیه (س) شهرستان بافق و پیکر یک شهید نیز در اسفندآباد ابرکوه به خاک سپرده می‌شود.

تاکنون ۱۶۵ شهید گمنام در ۸۵ نقطه یادمانی استان یزد تدفین شدند که با ۱۵ شهید فردا، آمار شهدای گمنام دفن شده در یزد به ۱۸۰ نفر می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار