خبرهای داغ:
شهردار نهاوند خبر داد

بازگشایی گره‌های کور چند ساله در نهاوند

همدان-شهردار نهاوند با اشاره به بازگشایی گره‌های کور چند ساله در نهاوند گفت: بخش‌بندی مشکلات شهر به بخش‌های عمران، خدمات شهری، پرونده‌های قدیمی و قراردادهای نیمه کاره برای سهولت در رفع مشکلات انجام شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۲۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به بازگشایی گره‌های کور چند ساله در نهاوند اظهار کرد: بخش‌بندی مشکلات شهر به بخش‌های عمران، خدمات شهری، پرونده‌های قدیمی و قراردادهای نیمه کاره برای سهولت در رفع مشکلات انجام شد و پیگیری‌ها برای رفع در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: شهرک فارابی که مربوط به تعاونی کارگران شهرداری نهاوند بود و سال‌ها به علت مشکلات بلاتکلیف مانده بود با همراهی دستگاه‌های نظارتی، مدیرکل دفتر بازرسی استانداری و شورای اسلامی شهر رفع شد و به زودی شاهد رونق ساخت و ساز در این منطقه از شهر خواهیم بود.

شهردار نهاوند در ادامه گفت: پرونده‌های قدیمی و نیمه کاره و صدور پایان کار برای ساختمان‌های قدیمی از دیگر مشکلات شهروندان بود که با پیگیری‌های صورت گرفته با دفتر امور شهری استانداری بعد از طی شدن مراحل رفع شده و این مشکل نیز برطرف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به 70 دهنه مغازه که نزدیک به 20 سال از آن می‌گذرد و همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد، افزود: از ابتدای دوره جدید فرماندار و اداره کل راه و شهرسازی با مساعدت لازم برای رفع این مشکل همکاری داشته و این مشکل در صورت مساعدت سایر ادارات و پیرو  مذاکرات صورت گرفته مبنی بر مساعدت برای رفع مشکل شهروندان، بعد از سال‌ها بلاتکلیفی رفع می‌شود.

یوسفی نوید گفت: پیگیری مشکلات و رفع موانع توسعه شهر، راه را برای سرمایه‌گذاری و امیدواری همشهریان به خدمت، بیشتر و بیشتر می‌کند، در همین راستا در ابتدای کار اقدامات برای آسیب‌شناسی و دلایل انجام گرفت و تیم‌های مختلف برای رفع این مشکلات پیگیر موضوع شدند.

وی بیان کرد: از دیگر مشکلات کهنه شهر مشکل روستای رضی‌آباد بود که در خلع شهر و روستا باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی در این منطقه شده بود که با تبدیل شدن به روستا و زیر نظر دهیاری و بخشداری و روستایی جدا از شهر، مشکل اهالی رفع شد.

شهردار نهاوند گفت: کمبود هتل برای اقامت مسافران از جمله کمبودهای شهر است که به زودی این مشکل نیز با مشارکت بخش خصوصی رفع می‌شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه مشکلات کهنه و فراموش شده در نهاوند زیاد است و به فراموشی سپرده شده‌اند، درگیر شدن با موانع کهنه و قدیمی سرعت انجام خدمات را برای مدتی کند می‌کند اما آینده شهر و توسعه را در دراز مدت به همراه خواهد داشت، زیرساخت‌ها هم اکنون فراهم است و قدم‌هایی تاثیرگذار در مسیر توسعه برداشته شده که با ادامه‌دار بودن اقدامات و هماهنگی سایر ادارات، شهری در شأن شهروندان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار