آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر در یزد برگزار شد

مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان یزد صبح امروز در آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر "توانا" گفت: بسیج دانشجویی پیش قراول حرکت‌های جهادی در کشور است.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۷۹
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان یزد صبح امروز در آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر "توانا" اعلام کرد: بسیج دانشجویی پیش قراول حرکت‌های جهادی در کشور است و اکنون این نیاز حس می‌شود که باید گروه‌های جهادی دانشجویی در عرصه‌های تخصصی و ویژه‌تر وارد شوند فلذا لزوم آموزش و برگزاری چنین دوره‌هایی بیشتر حس می‌شود.
محمدرضا صمدی گفت: ما هر ساله در عرصه‌های تخصصی دوره برگزار می‌کردیم، مثلا دوره اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی تا کنش‌ها در این عرصه‌ها با علم و آگاهی همراه باشد.
وی بیان داشت: امسال به دلیل وقفه و ضربه‌ای که کرونا به بدنه تشکل‌های دانشجویی وارد کرد، تصمیم گرفتیم تا مبانی حرکت‌های جهادی را برای دانشجویانی که تازه پا به این عرصه گذاشته اند تبیین کنیم.
صمدی ادامه داد: به این منظور دوره دو روزه و فشرده "توانا" با حضور بیش از ۱۰۰ دانشجوی جهادگر از سراسر استان یزد طراحی و برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار