عضو مجلس خبرگان رهبری:

بسیج حاج قاسم سلیمانی‌ها را پرورش می‌دهد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بسیج، مکتبی است که حاج قاسم سلیمانی‌ها را برای جمهوری اسلامی ایران پرورش می‌دهد که هم باعث افتخار ملت خود هستند و هم اسمشان لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۱۲
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روز سه شنبه در ابتدای کلاس درس خارج، هفته بسیج را به بسیجیان و ملت ایران اسلامی تبریک گفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت تشکیل بسیج مردمی در سال ۵۸ توسط امام خمینی (ره) بیان کرد: بسیج مبنای قرآنی که همان جهاد است، دارد. وقتی می‌گوییم جهاد، منظور جهاد در تمام ابعاد نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و از همه مهمتر جهاد با نفس است؛ لذا بسیج از نظر معنوی انسان را به تعالی می‌رساند.

وی با اشاره به نقش بسیج در جبهه مقاومت از زمان جنگ تحمیلی تاکنون، گفت: بسیج، مکتبی است که حاج قاسم سلیمانی‌ها را برای جمهوری اسلامی ایران پرورش می‌دهد که هم باعث افتخار ملت خود هستند و هم اسمشان لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین علل قوام، بقا و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی، بسیج است.

وی اظهار کرد: بسیج آنقدر در تمامی عرصه‌ها موفق بوده است که کشور‌های دیگر از آن الگو برداری کردند و امروز می‌بینیم حشدالشعبی در عراق، حزب الله در لبنان، جیش الشعبی در سوریه و انصارالله یمن به وجود آمده اند و برای کشور‌های خودشان در حال افتخار آفرینی اند.

ارسال نظرات