خبرهای داغ:

آیین تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و چهارمین جشنواره اسوه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)

مراسم دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و چهارمین جشنواره اسوه در سال 1400 با حضور مسئولین و برترین‌های سپاه و بسیج در سالن همایش شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۹۷
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۰

آیین تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و چهارمین جشنواره اسوه در سال 1400 با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و خانواده شهیدان باب الخانی و آقادادی و رحیمی و و مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی مداح اهل بیت کربلایی معنوی و برترین‌های سپاه و بسیج در سالن همایش شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) برگزار شد.

در این جشنواره که بعد ازظهر سه شنبه 22 آذرماه 1401 برگزار شد از 60 نفر از برترین‌های ناحیه ، 13 نفر در سطح استان و 5 حوزه برتر در سطح ناحیه تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی فرمانده ناحیه امام صادق(ع) در ابتدا، ضمن گرامیداشت ایام دهه فاطمیه و حضور پر رنگ بسیجیان در خنثی سازی فعالیت های دشنمان انقلاب، اظهار کرد: امیدوارم همه بتوانیم عنوان بسیجی را با اقدامات و عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری حفظ کنیم. امام خمینی (ره) فرمودند من افتخارم این است که یک بسیجی هستم. گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای بسیج شهر اصفهان را که حدود ۲۴ هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است که ۷۰ درصد بسیجی‌ها بودند و همچنین یاد و خاطره شهدای اخیر را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در روز های گذشته، یادآور شد: برنامه‌های هفته بسیج در اصفهان از ۲۵ آبان (روز اصفهان) شروع شد. بیش از ۸۰ برنامه «شهید، آبروی محله» را داشتیم و همچنین برنامه یادواره شهدا انجام شد. حدود ۸۵ مورد برگزاری سرودهای خیابانی و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت را نیز داشتیم. همچنین برنامه ویژه‌ای برای دانش‌آموزان از طرف بسیج دانش‌آموزی در خیمه شهدای بسیج در رابطه با پیشرفت‌های کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان در حال برگزاری است تا امیدآفرینی بین دانش‌آموزان انجام شود. علاوه بر این‌ها، میزهای خدمت مختلفی را در اقصی نقاط شهر برگزار کردیم و همچنین مراسم غبارروبی مزار شهدا در گلستان شهدا انجام شده است.

در ادامه پس از سخنرانی، مداح اهل‌بیت (ع) به ذکر مصیبت حضرت زهرا سلام الله علیها پرداختند و شیعیان و سوگواران پاره تن پیامبر اکرم (ص) با اشک ماتم، عزاداری و سینه‌زنی نمودند.

سپس محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان پیرامون حوادث اخیر و اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای بهره‌برداری از حوادثی که در کشور رخ می‌دهد، گفت: دشمنان تمام ظرفیت خود را در ضربه زدن بزرگ به انقلاب و نظام استفاده می کنند و این نوع فعالیت ها با پشتیبانی و سرمایه گذاری در حدود ده ساله آنان می باشد.

وی افزود : دشنمان این انقلاب در تمامی حوزه ها از حوزه های فرهنگی و نخبگان تا ارازل و اوباش را سازماندهی نمودند برای ضربه زدن به این انقلاب و در مقابل هوشیاری و بصیرت بسیجیان و مردمان انقلابی در برابر این توطعه ها ایستادگی و جان فشانی نمودند.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا و نخبگان و برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و چهارمین جشنواره اسوه در سال 1400 توسط معاون سیاسی استانداری ، مسئول اشراف فرماندهی و مسئول بسیج مساجد در سپاه صاحب الزمان(ع) ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و مسئول حفاظت اطلاعات در ناحیه تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار