به همت بسیج مهندسین عمران و معماری ایلام صورت گرفت؛

دیدار و تجلیل از مادر شهیدان فرجی که سه فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده است

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا، س، به همت بسیج مهندسین عمران و معماری ایلام از بانوی فداکار و نمونه که 3 فرزند رشید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۶۲
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا، س، به همت بسیج مهندسین عمران و معماری ایلام  از بانوی فداکار و نمونه که 3 فرزند رشید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است تجلیل به عمل آمد .

در این برنامه معنوی که حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا علیمحمدی مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و سرهنگ نصرالهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان نیز حضور داشتند با حضور در منزل  مادر شهیدان فرجی که سه فرزند رشیدش را در سالهای 1363 و 1366 در جبهه های نبرد حق علیه باطل تقدیم اسلام و انقلاب نموده است  از صبر و مقاومت این مادر مهربان تجلیل به عمل آمد.

مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام خانواده شهداء را چشم و چراغ ملت برشمرد و گفت: آ رامش، امنیت، عزت و سربلندی ایران اسلامی  مرهون  رشادت و از خود گذشتگی شهداء گرانقدر و صبر و استقامت زینب وار مادران شهدا است.

وی با اشاره به مادر شهید امنیت که در حوادث اخیر فرزند رشیدش را تقدیم نظام نمودند گفت:  این مادر شهید به خاطر اینکه فرزندش  به آرزوی دیرینه اش که شهادت  در راه اسلام و دفاع از انقلاب بوده مفتخر شده، در مراسم بزرگداشت شیرینی توزیع می نماید، این حرکت  بزرگ را ناشی از روح بزرگ و اعتقاد راسخ مادران  شهدا  دانست.

وی افزود: تا زمانی که  یک چنین روحیه ای در میان جامعه ما وجود دارد قطعا دشمنان به اهداف پلیدشان نخواهند رسید  و باید در مقابل یک چنین مادرانی سر تعظیم فرود آورد و قدر دان این اسوه های صبر و مقاومت بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار