ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل آینده از ضروریات جامعه است

نشست جهاد تبیین ایثار و شهادت هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س )در فرمانداری شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۸۰
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، محمد ناظری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، استان سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س )گفت: امروز شهدا ناظر بر اعمال و کردار ما هستند و پیام آنان در تمام فضای ایران و منطقه طنین‌انداز است.

وی افزود: اکنون ما نیز وظیفه داریم با جهاد تبیین مسیر شهدا، جانبازان و آزادگان را ادامه داده و اجازه ندهیم مسئولیت ورسالتی که بر عهده و ذمه ی ما گذاشته شده است ،مغفول بر زمین بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل آینده را از ضروریات جامعه خواند و تصریح کرد: ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت مبتنی بر شناخت و ارتقای سطح آگاهی و باورهای دینی مردم امری ضروری و تقویت ارزش‌های این فرهنگ یکی از مهمترین و اساسی‌ترین وظایف رسانه‌های جمعی و نهادهای فرهنگی و اجتماعی است.

وی اذعان داشت : همه خانواده شهدا و جانبازان مورد احترام و عزیز ما هستند وبر این اعتقادیم که رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان وظیفه ماست.

ناصر درازهی،فرماندار مهرستان نیز در این نشست، ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را یادآوری کرد و گفت: ترویج سبک زندگی شهدا بهترین و موثرترین روش زنده نگه داشتن این فرهنگ متعالی است.

ناصر درازهی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (حفظه الله )، مبنی بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا از وظایف مسئولان است.

ارسال نظرات