خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

تربیت یافتگان قرآنی بی بدیل ترین دفاع ها از آرمان های ملت را به نمایش گذاشتند

سردار آتانی عنوان کرد: در دوران پرافتخار دفاع مقدس، همین تربیت یافتگان قرآن عزیز توانستند بی بدیل ترین نبرد را به بی بدیل ترین دفاع از همه آرمان ها و آرزوهای بزرگ ایران عزیز به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۷۶
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

قزوین_ سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از محل برگزاری چهل و پنجمین مسابقات سراسری قرآن کریم بخش نغمات دینی که به میزبانی استان قزوین برگزار شد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شاکریم که استان قزوین دارالمومنین ایران توفیقی میزبانی چهل و پنجمین مسابقات سراسری قرآن کریم بخش نغمات دینی را دارد.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: کشور ایران عزیز با انقلاب بزرگش در این ۴۳ سال توانست قرآن و پیام قرآن و مفاهیم قرآن را از دل کتابخانه ها بیرون بکشد و آرزوی مفسران بزرگ قرآن که می خواستند نوشته ها و تفاسیرشان بر جامعه عینیت ببخشد را محقق کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: قرآن امروز با ایران و ملت عزیز و مجاهدان بزرگش جهانی شد. در دوران پرافتخار دفاع مقدس، همین تربیت یافتگان قرآن عزیز توانستند بی بدیل ترین نبرد را به بی بدیل ترین دفاع از همه آرمان ها و آرزوهای بزرگ ایران عزیز به نمایش بگذارند.

سردار آتانی عنوان کرد: قرآن در همه جای زندگی ما وجود دارد و امروز مثل همان گذشته پرافتخار به قرآن و مفاهیم ادبی قرآن نیاز داریم. قرآن به ما ایمان، اعتماد و هویت می بخشد. امروز همه کلمات در میان بشر گم شده است و شناسنامه ندارد. اما ما با همه این باورهای آسمانی که قرآن پیش روی ما گذاشته، هویت و نقطه اتکا داریم.

وی افزود: اثر وضعی این مسابقات را قطعا در جای جای قزوین خواهیم دید. ملت ما متدین هستند و امروز دست اندرکاران مسابقات، چهل و پنجمین مسابقات سراسری قرآن کریم بخش نغمات دینی را با اخلاص به نمایش گذاشتند.

به این برنامه ها نیاز داریم چرا که با سایر ملت ها متمایز هستیم و این تمایز را جز با قرآن نمی توانیم نشان دهیم که باید قرآنی باشیم و با درک مفاهیم قرآنی به آیات آن عملگرا باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار