به همت بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج؛

تهیه و توزیع هزار و صد کیلوگرم مرغ منجمد بین نیازمندان استان البرز

به همت بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج، هزار و صد کیلو گرم مرغ منجمد تهیه و بین نیازمندان استان البرز توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۴۵
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، علی مشهدی، فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج با عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) گفت: همزمان با شروع ایام فاطمیه با همکاری خیرین هزار و صد کیلوگرم مرغ منجمد تهیه و بین نیازمندان استان البرز توزیع شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط مالی افراد در مناطق کم در آمد و ضعیف نشین که توانایی خرید گوشت مرغ حتی ۳ ماه یکبار را ندارند پس از جلسه های متعدد با خیرین و مسئولین شهری هزار و صد کیلو مرغ منجمد تهیه شد.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری افزود: تیم شناسایی بسیج سازندگی این حوزه در مناطق مختلف کرج از جمله: حصار ،اسلام آباد، حصارک ، دولت آباد، حسن آباد خانواده های با آبرو و بی بضاعت که قادر به خرید گوشت مرغ نبودند را شناسایی کردند و در مرحله بعد تعداد ۳۰۰ بسته مرغ که هر بسته شامل ۳ مرغ و به وزن تقریبا ۵ کیلو بود را در اختیار این عزیزان جهت طبخ غذا قرار دادند.

مشهدی تصریح کرد: این کار کاملا خود جوش و مردمی بود و توانستیم پدرهایی که در شرایط بد مالی قرار دارند را خوشحال کنیم. در کنار توزیع مرغ نیز ۵۰ پک کامل مواد غذایی نیز تهیه و به خانواده هایی که نیازمند بودند داده شد.

وی در پایان بیان کرد: انشالله همزمان با شروع شب یلدا در نظر داریم با کمک و حمایت خیرین به نیت امام زمان ۳۱۳ پک شامل،گوشت، مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، رب، آجیل، میوه و شیرینی را تهیه و در مناطق محروم و کم برخوردار استان البرز توزیع کنیم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها