۵۴میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی استان اردبیل جذب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از جذب ۵۴میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی استان خبر داد و گفت: برای جذب باقی این تسهیلات به‌صورت صد درصد نیز تا پایان دی سال جاری تلاش می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۸۳
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

۵۴میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی استان اردبیل جذب شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اظهار کرد: تاکنون ۵۴میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی استان اردبیل جذب شده است.

وی افزود: میزان تسهیلات مشاغل خانگی ابلاغ‌شده به استان اردبیل ۸۹/۵ میلیارد تومان است که تلاش می‌شود تا پایان دی به‌صورت صد درصد جذب و از محل تسهیلات شناور نیز استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در تثبیت و ایجاد اشتغال پایدار دارای اهمیت بوده و باید این موضوع مد نظر بانک‌ها باشد.

اهمیت ایجاد بازارچه فروش محصولات مشاغل خانگی

عبداللهی عابد اظهار کرد: با توجه به اهمیت ایجاد بازارچه فروش محصولات و صنایع دستی در حوزه مشاغل خانگی، برای انجام کارشناسی‌های لازم در خصوص مکان‌یابی و عرضه تولیدات این بخش برنامه‌ریزی می‌شود.

وی بیان کرد: برای موفقیت در موضوع مشاغل خانگی، باید شبکه‌سازی در خصوص تولید و عرضه انجام گیرد تا زنجیره تولید و فروش تکمیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار