خبرهای داغ:

رئیس شورای شهر سرخه از محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) بازدید کرد

با هدف رسیدگی به مشکلات محله یعقوبی از محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) بازدید میدانی کرده و پای صحبت های اهالی محله نشست.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۵۴
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) و یادبود چهلمین روز شهادت شهدای حرم شاهچراغ (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در کانون کمیل بن زیاد (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و عضو هیئت امنا این مسجد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طی دهه اول فاطمیه مراسم های سوگواری همراه با قرائت دعای کمیل و دعای توسل همراه با نوحه خوانی مداحان در مسجد و کانون کمیل با استقبال نوجوانان، جوانان و نونهالان برگزار شده است.

او افزود: به همت بسیجیان پایگاه نظافت و مرتب سازی واحد آماد و پشتیبانی پایگاه توسط مسئول مربوط و بسیجیان پایگاه همراه با آمارگیری و ثبت اقلام انجام شد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: یعقوبی رئیس شورای شهر سرخه از محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه بازدید میدانی کرده و در طی این دیدار از محله پشت مسجد بازدی و مشکلاتی چون منزلی که در محله ضایعات جمع آوری، عدم وجود نانوایی در محله و در خواست مجدد جهت عقب نشینی دو منزل در خیابان شهید ادهم و شهید بافتی مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها