رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

یک فرد دغدغه مند نمی تواند نسبت به نابسامانی ها بی تفاوت باشد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: یک فرد دغدغه مند نمی تواند نسبت به نابسامانی ها بی تفاوت باشد و به همین دلیل برای برطرف کردن آن ها فکر و چاره اندیشی می کند.
کد خبر: ۹۴۷۵۴۷۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور شامگاه جمعه در آئین اختتامیه دومین رویداد پیشگام استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، گفت: یکی از پیش فرض های ما در رویداد پیشگام، دغدغه مندی است؛ جوانی که داوطلب می شود و تیمی را برای تحلیل و چاره اندیشی جهت حل یک مشکل، تشکیل می دهد، بی شک انسانی دغدغه مند است.

یک فرد دغدغه مند نمی تواند نسبت به نابسامانی ها بی تفاوت باشد

وی عنوان کرد: بسیاری از افراد به راحتی از کنار یک مشکل، ایراد و نابسامانی می گذرند اما یک فرد دغدغه مند نمی تواند نسبت به نابسامانی ها بی تفاوت باشد و به همین دلیل برای برطرف کردن آن ها فکر و چاره اندیشی می کند که خوب دیدن و عمیق دیدن لایه های ناپیدای یک مسئله بغرنج اجتماعی لازمه این امر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نگاه عمیق به مسائل را لازمه حضور در رویداد پیشگام دانست و بیان کرد: نوآوری و خلاقیت از دیگر ویژگی هایی است که شرکت کنندگان در این رویداد باید آن ها را دارا باشند زیرا اگر راه حل یک مشکل ساده و آسان بود، دیگران پیش از او آن را مرتفع می کردند؛ پیدا کردن راه میانبر و خلاقیت به خرج دادن در حل مسائل، ویژگی جوان مومن انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی مطرح کرد: رویداد پیشگام و امثال آن، معناهایی را خلق می کند که از جمله آن ها می توان به پیشرفت و اصلاح نگاه غلط ما در حل مسائل اشاره کرد؛ باید با هر آنچه که سرعت ما را در مسیر پیشرفت کند می کند، مقابله کنیم. دستان جوانان به عنوان سرمایه های انسانی ارزنده این مرز و بوم می تواند فرداهای بهتری را برای کشور رقم بزند.

وی ضمن قدردانی از دغدغه مندی جوانان حاضر در رویداد پیشگام اظهار کرد: برگزاری این رویداد کمترین کاری است که ما می توانیم برای پیدایش فرداهای روشن در این کشور انجام دهیم. در صورت زمینه سازی و اتخاذ تمهیدات ویژه برای جدی گرفتن اهتمام جمعی جوانان و نوجوانان، فرداهای بهتری رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها