فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه:

آستانه اشرفیه با ۱۴۰ پایگاه مقاومت بسیج نقش مهمی در محرومیت‌زدایی داشته است

به گفته فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با ۱۴۰ پایگاه مقاومت نقش مهمی در محرومیت‌زدایی و ریشه‌کن شدن کرونا داشته است.
کد خبر: ۹۴۷۵۴۱۶
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، همایش نقش بسیج در پدافندغیرعامل پیش از ظهر امروز با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران  دستگاه ها  در سالن اداره ارشاداسلامی آستانه اشرفیه برگزارشد.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه نیز در این نشست با اشاره به نقش مردمی بسیج در پدافند غیرعامل اظهار کرد:  یکی از قرارگاه پدافند غیرعامل قرارگاه مردمی است که نقش مردمی دراین قرارگاه  برجسته است .

به گفته حمید یحیی‌پور، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با ۱۴۰ پایگاه مقاومت، دو گردان امام علی(ع)  امام حسین و سه گردان بیت المقدس  آمادگی حضور درحوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ،سلامت و محرومیت زدایی را داشته که نمونه اخیر ریشه کنی بیماری کرونا با طرح  غربالگری شهید سلیمانی و ویزیت رایگان در روستاهای مختلف شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه بسیج می‌تواند با حضور در صحنه و ایفای نقش موثر به تسهیل مدیریت بحران کمک شایانی داشته باشد، تصریح کرد: بسیجیان با انگیزه بالا  آموزش ها را سریع فرا می گیرند بنابرای لازم است  نیروی‌های بسیج و انقلابی در تمام عرصه های بسط داده شود و این پتانسیل و ظرفیت  را به نفع کشور حفظ کنیم.

به گزارش بسیج، در ادامه همایش از چند قرارگاه امنیتی ، زیستی سپاه شهرستان  و شهدای مدافع امنیت وطن؛ شهید مجید یوسفی و شهید مهدی کامور تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار