مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان قم؛

وظیفه نسل جوان، افزایش آگاهی و پایداری نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

همزمان با آغاز ایام فاطمیه، در حوزه حضرت آمنه (سلام الله علیها) گعده‌ای با حضور حجت الاسلام ستارزاده و به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جمع دهه‌هشتادی‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۳۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با آغاز ایام فاطمیه، در حوزه حضرت آمنه (سلام الله علیها) گعده‌ای با حضور حجت الاسلام ستارزاده و به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور دهه‌هشتادی‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام ستارزاده در آغاز ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفتند و به کرامات بی‌نظیر و بی‌بدیل حضرت فاطمه(س) پرداختند.

وی دررابطه با شهادت ایشان نکته‌ای متذکر شد: به چه علت آرامگاه این بانو پنهان است؟

ستارزاده در خصوص این موضوع که عالمان شیعه و سنی از پاسخ به این سوال بازمانده‌اند فرمودند: جهان و تاریخ با این سوال بدون پاسخ رو‌به‌رو است.

وی ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نسل جوان افزودند: گام دوم انقلاب یعنی چهل سال دیگر باید حرکت کرد. یعنی برنامه‌ریزی برای چهل سال آینده که تحقق این اهداف به نسل جوان بستگی دارد.
نسل جوانی که مهمترین ویژگی آن، پذیرش به همراه استدلال است.

وی خاطر نشان شد: این نسل به گذشته کشور نگاه می‌کند، و می‌بینید که اکنون در چه نقطه‌ای ایستاده‌ است، آنگاه به راهی که طی شده باور پیدا می‌کند و امیدوارانه مسیر آینده را طی خواهد نمود.

ستار زاده گفت: نسل جوان باید بداند که کشور چه جایگاهی در جهان دارد. چه رتبه‌ای دارد و از چه نخبگانی بهره‌مند است.

ایشان از دهه‌هشتادی‌های حاضر در گعده خواستار شدندکه: آگاهی خود را در هر زمینه‌ای افزایش دهید، آزاداندیش باشید و نسبت به مسائل منفعلانه عمل نکنید و برای اعتلای جمهوری اسلامی تلاش کنید و به آرمانهای انقلابی اسلامی پایدار باشید.

انتهای پیام./ فاطمه مومن

ارسال نظرات