خبرهای داغ:

گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو در دانشگاه علوم قرآنی شاهرود

به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو اجتماع بزرگ دانشجویان علوم قرآنی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۲۹۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم گرامی داشت 16 آذر با اجتماع بزرگ دانشجویان علوم قرآنی شاهرود با حضور مسئولین دانشگاهی و آحاد دانشجویان این دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست دکتر صائمی عضو هیئت علمی دانشگاه به تبیین و تشریح فرمایش رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و تاکید معظم له مبنی بر خودسازی فردی و اجتماعی و تقویت مبانی معرفتی و دینی پرداخت و افزود پرهیز از انفعال و بی تحرکی در اقدامات و همچنین انحرافات احتمالی در مسیر فردی و اجتماعی دانشجویان نیازمند تقویت و ارتقاع مبانی اخلاقی و دینی می باشد.

وی آرمان خواهی و مطالبه گری را از شاخصه های دانشجوی جامعه انقلابی دانست و افزود: دانشجو می بایست در حوزه های مختلف دانشگاهی و اجتماعی در سطح خرد و کلان در کنار انتقاد و اظهار نقد و بیان ضعف ها به بیان پیشنهادات سازنده و ماثر در جهت رفع مسائل و معضلات بپردازد.

صائمی با بیان اهمیت گفتمان سازی و ایجاد بحث و تبادل نظر بین اقشار مختلف تصریح کرد: جریان سازی و ایجاد راه حل برای بسیاری از موضوعات از طریق گفتمان سازی منطقی و عقلانی امکان خواهد بود.

وی ادامه داد: صراحت و قوت در مواجه با شبه افکنان و افرادی که تردید را در بین اذهان ایجاد می نمایند لازمه تاثیر پذیری و خنثی سازی اقدامات مخرب و تقابلی افراد مخالف می باشد.

صائمی در پایان افزود:  توجه به پیشرفت های علمی در کشور و معرفی این پیشرفت ها به افراد جامعه توسط دانشجویان می تواند حس امید آفرینی و انگیزی را در ایشان احیا و افزایش نماید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار