خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

تقویت روحیه مطالبه‌گری در بین دانشجویان ضروری است

تبریز- امام جمعه اهر، گفت: تقویت روحیه مطالبه‌گری در بین قشر دانشجویان بسیار مهم است چرا که دانشجو قشر بیدار جامعه بوده و اگر این قشر خواب بماند در حقیقت جامعه خواب مانده است.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۸۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده در جمع دانشجویان دانشکده پرستاری اهر، افزود: قشر دانشجو بایستی با آگاهی نسبت به واقعیت‌های جامعه، مطالبه‌گری کند و در این راستا یکی از ماهیت های دانشجویان سیاسی بودن است ولی نباید دانشجو سیاست‌زده باشد.

وی گفت: ما معتقدیم دانشجویان فاخرترین و آگاه‌ترین قشر جامعه هستند چراکه پیشرفت و توسعه کشور را مرهون قشر دانشجو می‌دانیم.

حجت الاسلام حاجی‌زاده در ادامه افزود: دانشجویان در رژیم پهلوی مقابل سیاست‌های انگلیسی و آمریکایی ایستادند و با وجود خفقان، برای دفاع از استقلال کشور فریاد زدند.

امام جمعه اهر همچنین خواستار حل مشکلات دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف شهرستان اهر از سوی مدیران دانشگاه‌ها و مسئولان شهرستانی شد.

فرماندار اهر نیز در ادامه این جلسه از تدوین چارت سازمانی دانشکده پرستاری اهر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد و گفت: چارت دانشکده پرستاری اهر تدوین شده و در صورت تصویب نهایی، زمینه حل بسیاری از موانع و مشکلات مرتفع می‌شود.

ابوالفضل غنی زاده، بر ضرورت به‌کارگیری اساتید تخصصی حوزه پرستاری به منظور جلب رضایت‌مندی دانشجویان دانشکده پرستاری اهر تأکید کرد و افزود: نارضایتی دانشجویان از نحوه تدریس اساتید، موضوعی ساده‌ای نیست که از کنار آن عبور کرده یا دانشجویان را فریب دهیم، مطالبه‌گری دانشجویان از مدیران شبکه بهداشت و دانشکده پرستاری اهر برای استفاده از اساتید تخصصی اهانت و توهین به شخص محسوب نشود.

فرماندار اهر با گلایه از رفتارهای توهین‌آمیز برخی پرسنل دانشگاه با دانشجویان دانشکده پرستاری اهر گفت: حتماً موضوع رفتار توهین‌آمیز با دانشجویان دانشکده پرستاری را با مسئولان مربوطه در میان می‌گذاریم تا دلیل رفتارهای خارج از شئون با برخی دانشجویان توضیح داده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار