مسئول خواهران گروه جهادی رویش‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با بسیج:

دشمن با وارونه جلوه‌دادن دستاوردهای انقلاب، اذهان دانشجویان را هدف گرفته است

مسئول خواهران گروه جهادی رویش‌های انقلاب اسلامی گفت: دشمن با برخورداری از امپراطوری رسانه‌ای، با وارونه‌جلوه‌دادن دستاورد‌های انقلاب، اذهان دانشجویان به‌عنوان آینده‌سازان کشور را هدف گرفته است.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۲۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

دشمن با وارونه جلوه‌دادن دستاوردهای انقلاب، اذهان دانشجویان را هدف گرفته است

عاطفه متقی مسئول خواهران گروه جهادی رویش‌های انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش دانشگاه در پیشرفت کشور اظهار کرد: دانشگاه‌ها، پایگاه‌های تولید پیشرفت و اقتدار برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه علم و فناوری هستند. 

وی با تأکید بر اینکه آگاهی و هوشیاری باید یکی از سلاح‌های دانشجویان در حوزه‌های مختلف باشد، تصریح کرد: دانشجویان با هوشیاری در بحث دشمن‌شناسی باید در سنگر علم‌آموزی به تحصیل خود بپردازند. دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی در کشور محل‌هایی هستند که باید آگاهی و هوشیاری در آنجا موج بزند. 

مسئول خواهران گروه جهادی رویش‌های انقلاب اسلامی با بیان اینکه گوشه‌ای از مسیر پیشرفت و تعالی کشور در دست دانشجویان است، گفت: دانشجویان نمی‌توانند تنها با علم و بدون آگاهی و هوشیاری در مباحث تاریخ‌شناسی و دشمن‌شناسی، نقش مؤثری در این مسیر داشته باشند.

متقی با بیان اینکه دشمن با برخورداری از امپراطوری رسانه‌ای در میدان جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی حضور دارد، اضافه کرد: دشمن برای توقف قطار پیشرفت انقلاب اسلامی، با وارونه‌جلوه‌دادن دستاورد‌های انقلاب، اذهان دانشجویان به‌عنوان آینده‌سازان کشور را هدف گرفته است.

گروه جهادی رویش‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دانشجویان ما نباید به بازیچه دست دشمنان تبدیل شوند، تصریح کرد: دانشجویان باید با تجهیز افکار خود به مباحث دشمن‌شناسی و مطالعه، ابعاد مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

متقی با بیان اینکه جنبش‌های دانشجویی با بصیرت می‌توانند توطئه‌های دشمنان را در جنگ نرم و ترکیبی خنثی کنند، اظهار کرد: دانشجویان با درک درست شرایط می‌توانند به‌موقع در برابر این تهاجم دشمن واکنش مثبت نشان دهند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات