مدیرکانون ناحیه مداحان زاهدان:

بسیج کلید واژه خودباوری و از خود گذشتگی است

نوروزی گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد در جهت حفاظت از ارزش ها و آرمان های انقلاب میدان دار عرصه های سرنوشت ساز باشد.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۶۲
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
بسیج کلید واژه خودباوری و از خود گذشتگی است

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در راستای گرامیداشت هفته بسیج، با حضور سرهنگ پاسدار صالحی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان و حجت الاسلام هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان از خدمات ارزنده تعدادی از خواهران بسیجی مداح تقدیر شد.

میمنت نوروزی مدیرکانون ناحیه مداحان زاهدان ضمن اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ و اهمیت تشکیل این نهاد گفت: بسیج کلید واژه خودباوری و از خود گذشتگی است و ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران پرافتخار دفاع مقدس آن را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشتن و این تفکر را نه تنها در خط مقدم نبرد حق علیه باطل بلکه در پشتیبانی از جنگ در بین زنان و کودکان نیز به نمایش گذاشتند.

وی افزود: امروز بیش از هر زمانی  تفکر بسیجی می تواند راهگشا باشد.

مدیرکانون مداحان ناحیه ویژه زاهدان ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا بسیجی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور مقتدرانه داشته و خواهد داشت؛ تصریح کرد: تقدیر و تشکر از عزیزان بسیج نباید محدود به روز و هفته خاصی باشد.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل های آینده منتقل شود، به نقش بسیج و بسیجی در جامعه اشاره کرد و افزود: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت به خصوص نسل جوان است.

نوروزی ضمن تاکید بر حفاظت از ارزشها و آرمانهای انقلاب گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد در جهت حفاظت از ارزش ها و آرمان های انقلاب میدان دار عرصه های سرنوشت ساز باشد .

گفتنی است ؛ در این جلسه از ۱۰ نفر از خواهران بسیجی مداح تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار