خبرهای داغ:

از اهدا وجه نقد تا بسته های معیشتی توسط بسیجیان سرخه

به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد 5 میلیون ریال وجه نقد و مرغ منجمد بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۲۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه تهیه و توزیع مرغ منجمد به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه انجام شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با نگاهی به آموزه های دینی می توان ثواب و فضیلت بالای کمک به دیگران به خصوص دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه را درک کرد، ضمن آن که به هر حال وظیفه انسانی ما نیز ایجاب می کند که نسبت به مشکلات همنوعان خود به ویژه هموطنانمان غافل و بی تفاوت نباشیم.

او افزود: به همت جهادگران بسیجی و با هدف دستگیری از آلام خانواده های نیازمند مرغ منجمد تهیه و بین خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: همچنین با یاری خیرین مبلغ پنج میلیون ریال به خانواده نیازمند و بی بضاعت جهت رفع مشکلات و نیازهای خانواده اهدا شد.

رهایی در خاتمه گفت: ان شاءالله در ذیل لطف خداوند و با یاری خیرین بتوانیم گام های بلندتری در جهت خدمت به مردم و خاواده های کم برخوردار برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها