خبرهای داغ:

تهیه و اهدا جهیزیه به همت جهادگران سرخه ای انجام شد

در راستای دستگیری از خانواده های نیازمند، به همت جهادگران پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) جهیزیه به ارزش 175 میلیون ریال تهیه و به نوعروسان اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۷۸
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ۶ بسته حمایتی بین افراد کم بضاعت به همت گروه جهادی ام الشهید هاجربیگم سیادت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به نیازمندان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در محله با یاری خیرین در قالب توزیع 6 بسته معیشتی و شامل اقلام اولیه انجام شد.

او افزود: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر و بی بضاعت را برطرف کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: همچنین در طی اقدامی جهادی و یا یاری جهادگران پایگاه اقدامات لازم جهت تهیه اقلام جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت و بی بضاعت انجام شد.

فیض با بیان اینکه اهداف تربیتی رزمایش و کمک های مومنانه اهمیت بیش تری دارد گفت: در این دوره جهیزیه با یاری گروه جهادی ام الشهید هاجربیگم سیادت تهیه و ارزش آن به مبلغ 175 میلیون ریال بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها