خبرهای داغ:

از توزیع بسته های فرهنگی تا برپایی ایستگاه صلواتی در شهرستان سرخه

به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد برنامه های متنوع فرهنگی همراه با گلباران و ایستگاه صلواتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۷۷
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اتمام هفته بسیج و برنامه اجرا شده در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه، راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت سازمان دهی و هماهنگی برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج جلسه هم اندیشی هیئت اندیشه ورز با حضور اعضای شورا در پایگاه برگزار و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

او با اشاره به اینکه فضاسازی پایگاه و خیابان های روستا به همت خواهران بسیجی پایگاه انجام شد، افزود: بسته های فرهنگی و روزنامه های دیواری توسط کارگروه‌های اندیشه ورز تهیه و بین عابرین توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج خواهران بسیجی در مراسم رزمایش جهادگران فاطمی در آستان ‌مقدس امامزادگان لاسجرد حضور یافتند.

شهادت با اشاره به بسته بندی و آماده سازی هفت هزار شیرمال جهت ارسال به سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فضا سازی مجتمع صالحین روستا با همکاری  کادر مجتمع و کارگروه علمی پایگاه آمنه (س) از دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج بوده است. 

او اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی همراه با پخش سرودهای ملی و پذیرایی از شرکت کنندگان با چای، شیرینی و شکلات و در کنار آن توزیع بسته های فرهنگی و اهدا گل به بسیجیان نیز با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) بیان داشت: با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان جان بر کف گلباران وغباررویی مزار شهدای  لاسجرد و شهدای گمنام انجام شد.

شهادت افزود: بسیجیان پایگاه در مراسم شکوه مقاومت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان همراه با استماع سخنان مقام معظم رهبری حضور یافتند. این برنامه با پیاده روی خواهران بسیجی جهت حضور در مراسم شکوه مقاومت همراه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها