خبرهای داغ:
فعال فرهنگی و راوی دفاع مقدس:

امروز صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها حال خوشی ندارند

نشست صمیمی دانشجویان بسیجی با حاج حسین یکتا از فعالان فرهنگی و راویان دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۴۷
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دانشجویان بسیجی شهرکرد با حاج حسین یکتا یکی از فعالان عرصه فرهنگی و راویان دفاع مقدس دیدار کردند.

 حاج حسین یکتا در این دیدار، گفت: عصری که در آن قرار گرفتیم بسیار حساس می‌باشد، عصر تغییر و تحول می باشد و دنیا در حال پوست انداختن است و نقش شما جوانان و دانشجویان در ایجاد تحول و مقدمه سازی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی بسیار مهم و تاثیر گزار است.

این فعال جهادی با اشاره به اینکه شتاب علمی ایران در دنیا اول است، افزود: امروز صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها حال خوشی ندارند، تحریم‌ها اثر نکرده و کم‌کم به مشکلات فائق خواهیم آمد.

یکتا با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ظهور است، اظهار کرد: گوش نوجوانان و جوانان ما آماده شنیدن ندای «أنا بقیة‌الله» است.

وی اضافه کرد: شما نسل جوان باید بار شهیدان را به منزل برسانید و این ماموریت مهم انجام نخواهد شد مگر با تلاش و جهاد شما جوانان در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی، سیاسی‌، ورزشی، که ان‏شاالله با توکل و توسل به خدا و ائمه اطهار و شهدا بتوانید در این عرصه ها سربلند و پیروز باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار