فرمانده سپاه اراک:

ارسال ۷ هزار و ۴۰۰ اثر فرهنگی به دبیرخانه جشنواره رسالت ماندگار توسط بسیجیان

سرهنگ مهجوری گفت: در سطح اراک طی یک سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ اثر از برنامه های فرهنگی پایگاه های مقاومت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۵۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه اراک امروز (پنج شنبه) در آیین اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار اظهار داشت: جشنواره رسالت ماندگار متعلق به بسیجیان است و در سطح اراک طی یک سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ اثر از برنامه های فرهنگی پایگاه های مقاومت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: آثار ارسالی تنها مربوط به فعالیت های فرهنگی پایگاه ها بوده و پایگاه ها در عرصه های مختلفی فعالیت دارند که باقی حوزه ها در این جشنواره نبوده است.

سرهنگ مهجوری ادامه داد: هر پایگاه بسیج یک تیم تخصصی برای انتخاب آثار تشکیل داد و نهایتا هر حوزه ۳ اثر برتر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرد و نهایتا با تشکیل یک تیم تخصصی در ناحیه آثار برتر انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: ترویج ارزش های اسلامی، ترویج اقامه نماز جماعت در اماکن عمومی و مدارس، ارتقای روحیه مواسات و کمک مومنانه و انفاق، تحقق فریضه مهم جهاد تبیین، ترویج و تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی، سیره شهدا و دفاع مقدس، بصیرت و روشنگری برای حضور مردم در صحنه های مختلف، افزایش شادابی و نشاط در جامعه، فرزندآوری، پایبندی به عفاف و حجاب اسلام، کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف جشنواره رسالت ماندگار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار