بازدید رئیس شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و خانواده از دومین نمایشگاه اسوه بسیج

دکتر کبری خزعلی در بازدید از دومین نمایشگاه سراسری اسوه گفت: اقدامات خوبی در حوزه‌های اشتغالزایی، فرهنگی، جهادی و... در پایگاه‌های بسیج انجام شده است. باید نگاه ویژه‌ای به توانمندی‌های بسیج، داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۵۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

کبری خزعلی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیجی حوادث اخیر، اظهار کرد: بسیج و فرهنگ بسیجی، میراث ماندگار امام خمینی(ره) برای کشور و منطقه بوده است. وی با تأکید بر اینکه فرهنگ بسیجی در جنگ تحمیلی، دفاعی مقدس را رقم زد افزود: بسیج در چهار دهه اخیر، خدمات مخلصانه‌ای در ابعاد مختلف به مردم و کشور ارائه داده است.

خزعلی تاکید کرد: محرومیت‌زدایی، یکی از شاخص‌های اقدامات بسیج در قالب فعالیت گروه‌های جهادی است. از طرف دیگر، توسعه اشتغال خانگی، یکی از اقدامات مهم بسیج به ویژه پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور است. وی افزود: بسیج با چنین اقداماتی موجب می‌شود تا خانواده‌های نیازمند در تأمین نیاز مالی، روی پای خود بایستند.

خزعلی جشنواره اسوه را بستر نمایش بخشی از دستاورد‌های بسیج در ابعاد مختلف دانست و اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه‌های اشتغالزایی، فرهنگی، جهادی و... در پایگاه‌های بسیج انجام شده است. عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: باید نگاه ویژه‌ای به توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف به ویژه سازندگی داشته باشیم. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار