خبرهای داغ:
به همت گردان124امام حسین(علیه السلام) برگزار شد:

میدان تیر تخصصی سلاح های سبک برای بسیجیان گردان124امام حسین(علیه السلام)

در راستای ایجاد آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان گردان124امام حسین(علیه السلام) اقدام به برگزاری میدان تیر تخصصی سلاح های سبک در محل میدان تیر اردوگاه قدس خمینی شهر نمود.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۴۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، در راستای ایجاد آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان گردان124امام حسین(علیه السلام) اقدام به برگزاری میدان تیر تخصصی سلاح های سبک در محل میدان تیر اردوگاه قدس خمینی شهر نمود.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین علیه السلام گفت: رهبری در مورد در مورد توان رزم در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان و خانواده های شهدای ارتش، نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت بصیرت و جهت گیریهای دینی و انقلابی، و افزایش توان دفاعی و تسلیحاتی و آمادگی روحی توصیه موکد کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تهدیدی برای منطقه و کشورهای همسایه نبوده و نخواهد بود اما در برابر هر گونه تعرضی کاملا مقتدرانه عمل خواهد کرد.

این فرمانده در ادامه بیان داشت: ما در جهت افزایش روحیه و آمادگی رزمی نیرو های پایور و وظیفه و بسیجیان گردان ، و همچنین در جهت بالا بردن مهارت تیراندازی و برطرف کردن معایب تیراندازی رزمندگان ، به صورت متداوم میادین تیر تخصصی اعم از سلاح های سبک را برگزار خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار