مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز:

نمایشگاه «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» تا 13 آذر میزبان البرزی هاست

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از برپایی نمایشگاه «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» در پارک شهید چمران کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا سیزدهم آذر ماه میزبان بازدیدکنندگان است.
کد خبر: ۹۴۷۳۴۶۳
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

سرهنگ مهران طیران، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج از برپایی نمایشگاه «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» در پارک شهید چمران کرج به همت این سازمان در راستای برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری «البرز قوی» خبر داد.

نمایشگاه «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» تا 13 آذر میزبان البرزی هاست

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از 60 غرفه عرضه مستقیم محصولات خرد و خانگی اقوام ایرانی برپا شده است، بیان کرد: محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می شوند، متنوع و دارای کیفیت و قیمت مناسب هستند. علاقه مندان از هشتم لغایت سیزدهم آذر ماه از ساعت 9 صبح الی 17 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به فراهم بودن پارکینگ خودرو برای بازدیدکنندگان، ضمن درخواست از اصحاب رسانه جهت جهت اطلاع رسانی برپایی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: امید است با انجام چنین اقداماتی تولیدکنندگان مورد حمایت قرار گیرند و مصرف کنندگان نیز به طور مستقیم محصولات موردنظر خود را خریداری کنند.  

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها