رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران:

امروز بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار گرفته است

زنجان _ رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت:امروز بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار گرفته است و دشمن کاملا به این موضوع واقف است.
کد خبر: ۹۴۷۳۴۲۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ دکتر سید محمدرضا آقامیری صبح امروز در مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری، دانشمند هسته‌ای زنجان که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیشرفت در علم و فناوری را به عنوان اقتدار و قدرت منطقه‌ای می‌نامند و در گام دوم انقلاب به آن بسیار تاکید کرده اند.

امروز بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح  قرار گرفته است

وی با اشاره به اینکه دشمنان از پیشرفت ایران در انرژی هسته‌ای نگران هستند، تاکید کرد:آمریکا این را به خوبی می‌داند اگر این ابزار دست کشوری باشد قدرتمند است و دیگر نمیتواند با آن مقابله کند به همین جهت برای تمام جهان و ایران محدودیت ایجاد کردند و هدف آن‌ها کنترل مردم جهان بود.

وی تصریح کرد: کشوری که در حال حاضر، دانش فناوری و مدیریت هسته‌ای چرخه سوخت برای خودش باشد فقط ایران است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: امروز کشور ایران به برکت خون شهیدان هسته‌ای در جایگاه ۱۰ کشور هسته‌ای جهان قرار دارد.

این مسئول ادامه داد:دشمنان کشور عزیزمان این را به خوبی می‌دانند کشوری که چنین قدرتی داشته باشد بازدارنده خواهد بود و کشور ایران توانا است و هیچ بیگانه‌ای نمیتواند در اداره آن دخالتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری در علم هسته‌ای ستاره‌ای برای کشور شد، خاطرنشان کرد:امروز ۲ هزار فارغ التحصیل داخل کشور در شاخه‌های مختلف هسته‌ای داریم.

آقا میری تاکید کرد:پس از شهادت مجید شهریاری بالندگی و شکوه در علم هسته‌ای اتفاق افتاد.

این مسئول با اشاره به اینکه مجید شهریاری علاوه بر موفقیت در علم هسته‌ای در حوزه سیاسی، علمی و فرهنگی در کشور نمونه بود، افزود:این شهید بزرگوار در زمینه معنوی شخصیت بی‌نظیری داشت.

وی ادامه داد:امروز در تربیت نیروی انسانی و تولید تجهیزات مدیون این شهید والامقام هستیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت:امروز بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار گرفته است و دشمن این موضوع را به خوبی متوجه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حوادث اخیر اغتشاشگران در مقابل ملت ایران عددی نبودند ، تاکید کرد:متاسفانه طی سال‌های اخیر فرزندان بدون محدودیت وارد فضای مجازی شدند که امروز اثرات مخرب آن را شاهد هستیم.

آقا میری در پایان خاطرنشان کرد:کشور ایران امکانات و تجهیزات لازم برای توسعه هسته‌ای دارد و هر زمان اراده کند می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار