خبرهای داغ:

بازارچه محلی کارآفرینی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه دایر شد

همزمان با هفته بسیج بازارچه محلی کارآفرینی با عنوان «دست آفرین» در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۰۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج مراسم بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردان بسیجی همراه با کارگاه مهارت های زندگی با حضور فلاحت کار و اجرای گروه سرود حلقه شهید محمدرضا احسانی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج کارگاه مهارت های زندگی با هدف افزایش سطح آگاهای بسیجیان و با استقبال خوب آن ها در پایگاه برگزار شد.

او افزود: پویش تولید محتوا با موضوع بسیج و بسیجی، شهید و شهادت و استکبارستیزی در بین حلقات صالحین برگزار و و از برگزیدگان تجلیل و قدردانی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: در راستای اجرای رزمایش جهادگران فاطمی 2 با یاری خیرین طبخ غذای گرم به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت انجام و با حفظ شان و منزلت خانواده ها در محله توزیع شد.

فیض بیان داشت: برگزاری مراسم پیاده روی بسیجیان به سمت گلزار شهدای گمنام و عطر افشانی قبور مطهر و حضور خواهران بسیجی به صورت پیاده روی  در همایش اقتدار بسیج و برنامه شوق دیدار از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید و اشتغال زایی گفت: پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در نظر دارد باتوجه به منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای تحقق شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) بر آن است تا در حمایت از تولیدات خرد خانگی و محلی و به تبع آن حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، گام موثری بردارد.

او افزود: در این راستا بازارچه محلی کارآفرینی با عنوان «دست آفرین» در هفته بسیج در پایگاه زینب سلام الله افتتاح و ان شاءلله ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) یادآور شد: این بازارچه با حضور بانوان از ساعت ۱۶ الی ۱۹ روزهای چهارشنبه در محل پایگاه دایر و علاقه مندان می توانند از ان بازدید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار