انتقاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از برگزاری جلسات در وقت اداری

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از برگزاری نشست ها و جلسات مختلف توسط ادارات و سازمان های استان در وقت اداری انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۷۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در نشست سیاستگذاری و برنامه ریزی 9 دی و دهه فجر، با انتقاد از برگزاری نشست ها و جلسات مختلف توسط ادارات و سازمان ها در وقت اداری، یادآور شد: کرد: برگزاری جلسه در این ساعات به هیچ عنوان مناسب نبوده و همچون سم است و این نوع جلسات بیشتر تشریفاتی به شمار می رود. 

وی در ادامه با اشاره به وقایع اخیر، برگزاری تریبون های آزاد و فضاهای گفتمانی را از ملزومات مهم وضعیت کنونی کشور به خصوص در دانشگاه ها و مراکز علمی خواند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه دیدارهای چهره به چهره مسئولان می تواند در تلطیف فضا موثر باشد، افزود: آثار مثبت این گونه نشست ها و جلسات بسیار وسیع تر و عمیق تر از صدها سخنرانی است و در این راستا دانشگاه تبریز گام های خوبی بر می دارد که باید تداوم یابد.

امام جمعه تبریز با اشاره به فراز و نشیب های فراوان عمر 44 ساله انقلاب اسلامی، گفت: مردم طی این سال ها با تکیه بر توانمندی خود و یاری خدا، انقلاب را پیش برده است و بهترین راهکار برای خنثی سازی تهدیدات دشمنان، استفاده مناسب از فرصت هاست که بزرگداشت رویدادهای مختلف از جمله دهه فجر و حماسه 9 دی می باشد.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر لزوم مردمی بودن این برنامه ها، بیان کرد: در این ایام باید پیام و دستاوردهای انقلاب اسلامی به بهترین شکل و در قالب های هنری و فرهنگی به نسل های جدید و جوان که انقلاب را تجربه نکرده اند، منتقل شود که در این میان نقش دانشگاه ها و آموزش و پرورش بسیار مهم و تعین کننده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، برگزاری آیین های مربوط به دهه فجر را عاملی موثر در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تجدید عهد با آرمان های شهیدان خواند و خواستار پرهیز از آیین ها دولتی و فراهم کردن مشارکت مردمی اقشار مختلف در این آیین ها شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار