خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان:

بسیج، خدمتگزار ملت ایران/۵ آذر نماد حماسه اقتدار بسیج

فرمانده سپاه گلپایگان در نشست خبری با اصحاب رسانه در هفته بسیج،5آذر را نماد حماسه اقتدار بسیج خواند.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۰۵
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گلپایگان سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی در نشست خبری هفته بسیج، ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، به تشریح برنامه های این هفته در جمع اصحاب رسانه پرداخت.

وی بیان کرد: بسیج یکی از ارکان اصلی در سازندگی و جهاد در کشور است و در این هفته باید متفاوت تر از سالهای گذشته به تشریح و معرفی دستاوردها و فعالیتهای  بسیج اهتمام ورزید.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گلپایگان افزود:در هفته  بسیج برنامه هایی متفاوت و به صورت رویداد محور در قالب شش کارگروه تشکیل شده و هدف آن است که اثر گذاری مثبتی در بین مردم داشته باشد.

وی با اشاره به نقش بسیج و گروهای جهادی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اظهارکرد: از مهمترین اقدامات بسیج،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و ایجاد زمینه های اشتغا ل در سطح شهرستان خواهد بودکه به مناسبت هفته بسیج گروههای جهادی فاطمی در این هفته فعالیت خود را  بصورت رزمایش در گلپایگان آغاز خواهد کرد.

 سید عباس میر کریمی  با بیان اینکه قرار است تعدادی از برنامه‌ها نیز پس از هفته بسیج برگزار شوند، خاطرنشان کرد: تجلیل از ورزشکاران و مسابقات ورزشی، برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری  و نشست های دامنه دار جهاد تبیین در همه اقشاراز جمله برنامه‌هایی است که بعد از هفته بسیج برگزار می‌شوند.

در هفته بسیج 1401 بیش از 60 عنوان برنامه کلیدی در شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار