پیام تسلیت اولین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید فخری زاده

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پیامی سالگرد شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید فخری زاده به دست ایادی استکبار جهانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۷۳۰۴۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پیامی سالگرد شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید فخری زاده به دست ایادی استکبار جهانی را تسلیت گفت متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت دانشمند هسته‌ای ایران، شهید «محسن فخری‌زاده» سندی دیگر ازکوردلی و خباثت دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ایران است. این شهادت بزرگ، دل‌های مردم مسلمان و انقلابی را محزون کرد؛ اما شهادت مردان خدا، این سخن تاریخی امام راحل را تداعی می‌کند که: «بکشید ما را ملت ما بیدارتر خواهد شد». درخت تنومند انقلاب اسلامی که ریشه در تعالیم قرآن و نهج‌البلاغه دارد، با خون صدها هزار شهید آبیاری و با همت و حضور مردم رشید ایران پاسبانی می‌گردد. بی‌گمان خط سرخ شهادت تا ابد فرا راه حقیقت‌جویان و مجاهدان راه حق و فضیلت می‌درخشد.

شهید والامقام فخری‌زاده در سال‌های دفاع مقدس جان خویش را بدون هیچ چشم‌داشتی در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، در طبق اخلاص گذاشت و در دوران پس از آن نیز با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خود در عرصه علمی و پژوهشی بی‌وقفه در حال مجاهدت بود که ثمره این تلاش‌ها رشد و بالندگی ایران اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز تربیت شاگردانی چون استاد شهید مجید شهریاری بود.

سردارغلامحسین محمدی اصل: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار