شهردار منطقه ۲ مشهد:

رفع مشکلات حاشیه شهر با عملکرد جهادی امکان پذیر است

شهردار منطقه دو شهرداری مشهد مقدس گفت: برطرف کردن بسیاری از مشکلات در سطح منطقه دو شهرداری بدون کار جهادی و روحیه بسیجی امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۸۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

به گزارش ستاد خبری هفته بسیج سپاه امام رضا(ع)،سید علی حسین پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در خصوص آغاز انواع پروژه ها در سطح منطقه، نظر مردم و ساکنین برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

شهردار منطقه دو شهرداری مشهد مقدس با تقدیر از شهردار سابق منطقه دو خاطرنشان کرد: تعریف پروژه های کاربردی در دوران تصدی شهردار سابق در منطقه سبب شد تا امروز برنامه رشد و توسعه منطقه با وضعیت مناسبی پیش برود.

وی با اشاره به تعریف 130 پروژه در سطح منطقه دو گفت: 42 پروژه در حوزه بازآفرینی منطقه دو می باشد که اکثر آنها با مشورت مردم طرح ریزی و در حال اجرا است.

حسین پور ادامه داد: مسائل بر زمین مانده بسیاری در شهر وجود دارد که اتمام آنها شاید دشوار باشد اما غیر ممکن نیست بنابراین ما در محدوده فعالیت خود تلاش داریم تا با روحیه خستگی ناپذیر از این فرصت خدمت برای افزایش رفاه و آسایش مردم به نحواحسن استفاده کنیم.

شهردار منطقه دو شهرداری مشهد مقدس با تاکید بر موضوع حقوق شهروندی عنوان کرد: برگزاری جلسات حقوق شهروندی یکی از مهم ترین تکالیفی است که برای خود ایجاد کرده ایم و به شدت در موضوع احترام به شهروندان و رعایت حقوق آنها حساسیت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار