خبرهای داغ:
در راستای کنگره یازده هزار شهید جامعه عشایری کشور انجام شد

نام گذاری خیابان شهدای عشایر در تهران

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: در راستای کنگره یازده هزار شهید جامعه عشایری کشور، خیابانی در تهران به نام خیابان شهدای عشایر نامگذاری شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۷۸۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری، احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: درخرداد ماه سال جاری کنگره ملی یازده هزار شهید جامعه عشایری کشور در شهرکرد برگزار شد.

این کنگره با سه رویکرد فرهنگی، وحدت اقوام ، محرومیت زدایی و خدمات رسانی برنامه ریزی شده بود که در هر رویکرد اقدامات و خدمات گسترده ای انجام شد و همچنان ادامه دارد.

سعیدی تاکید کرد: یکی از رویکردهایی که برنامه های متنوعی در راستای آن اجرا شد، رویکرد فرهنگی بود و در این راستا تلاش شد، در تمامی مناطق عشایری ، به نام و یاد شهدای عشایر، یک خیابان یا میدان یا معبر، به نام شهدای عشایر نامگذاری شود.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور افزود: درتهران نیز طی تعاملاتی که با شورای شهر و شهرداری تهران انجام شد، مقرر شد خیابان نیرو واقع در منطقه هفت شهرداری تهران، به نام شهدای عشایر ثبت شود که این مهم امروز انجام شد.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری شهرداری و شورای شهر تهران گفت: امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه به جامعه عشایر راه شهدای عزیز را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار