نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ:

الگوی بسیجیان امام علی علیه السلام است نه سلبریتی‌ها

حجت الاسلام علیزاده در همایش گرامیداشت سالگرد تاسیس شجره طیبه بسیج، بر لزوم انسجام تیم ملی تاکید کرد و گفت: آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی این مثلث شوم تمام تلاش خود را در فتنه اخیر به کار گرفته اند.
کد خبر: ۹۴۷۲۷۱۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
الگوی بسیجیان امام علی علیه السلام است نه سلبریتی‌ها  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به همت حوزه‌های مقاومت بسیج ۳۳۹ حسین‌بن‌علی(ع) و ۳۴۰ ریحانه‌النبی(س) از ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، همایش گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تاسیس شجره طیبه بسیج، با حضور و سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ واقع در محل فرهنگسرای خاوران منطقه ۱۵ تهران برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده در این همایش بر افتخارآفرینی دلاوران بسیجی در حفاظت از اموال عمومی در مقابل اراذل و اوباش تاکید کرد و گفت: همکاران در نیروی انتظامی در اوج اغتشاشات مطرح کردند که وضعیت کاری ما با حضور بسیج تغییر کرد و امنیت خیابان‌ها در سطح تهران بزرگ به پایداری رسید. 

وی در ادامه به فضایل امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب اولین بسیجی تاریخ اسلام را امام اول شیعیان به عنوان الگویی برای تمام معتقدان بسیجی عنوان کرد، بنابراین باید سبک زندگی علوی را از نهج‌البلاغه بشناسیم تا افرادی که با حمایت و سرمایه جمهوری اسلامی مطرح شدند و علیه نظام اقدام کردند یعنی برخی سلبریتی‌ها برای ما الگوسازی نکنند‌. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، لزوم موفقیت در عرصه‌های مختلف بسیج را جدیت و اراده‌ی قوی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی این مثلث شوم، تمام تلاش خود را در فتنه اخیر به کار گرفتند‌ تا با بسیج منافقان و مارکسیست‌ها، معتقدان به لیبرالیسم و فمنیسم در مقابل نظام قدرتمند ما بایستند و جوانان ما را فریب دهند. 

الگوی بسیجیان امام علی علیه السلام است نه سلبریتی‌ها  

وی در رابطه با برخی سلبریتی‌های همراه با فتنه اخیر تشریح کرد: بسیاری از چهره‌های ورزشی و سینمایی در فیلم‌های صداوسیما با چهره‌های مذهبی در ایام مبارک رمضان قاب‌های تلوزیونی ما را پر کردند، اما در ناآرامی‌های اخیر به جای روشنگری حوادث اخیر حجاب خود را برداشتند تا بی‌بصیرتی و نفاق خود را نشان دهند، به نحوی که برخی از مصادیق نشان‌دهنده مساله نفوذ در رسانه‌های ما است. 

علیزاده به مظلومیت خانواده شهدا در اغتشاشات اخیر تاکید کرد و ادامه داد: اگر طی حادثه‌ای که اسناد آن منتشر شد، دختری به نام مهسا امینی از دنیا رفت که دل ما هم سوخت و حقوق آن در دستگاه‌های مربوطه درنظر گرفته شد و همه از آن حرف زدند، فرزندان دختر شهدای اخیر هم باید مورد توجه قرار بگیرند اما هیچ کدام از سلبریتی‌ها حرفی از خانواده شهدای مدافعان امنیت نگفتند. 

این مقام مسئول، عدم قرائت سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی را محکوم کرد و گفت: به لطف الهی معاندانی که می‌خواستند تیم ملی ما در عرصه‌های ورزشی جهان حضور پیدا نکند خودشان از فعالیت در جام جهانی منع شدند، که قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر به جهانیان اثبات کرد، اما بازیکنان عزیز کشورمان هم باید قدر این فرصت را دانسته و کوچکترین حاشیه‌ای برای تضعیف انسجام ملی ایجاد نکنند. 

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ در پایان، آرمان مقدس جمهوری اسلامی ایران را اتصال این نظام به حکومت جهانی مهدوی دانست و تصریح کرد: معاندان و منافقان بیش از ۴۰ سال است که با مردم کشورمان دشمنی کرده‌اند، اما هیچ دستاوردی جز اتحاد بیشتر ملت شریف ایران نداشته‌اند، زیرا که این نظام مقدس به تمدن نوین اسلامی ختم شده و پرچم کشورمان به صاحب آن حضرت ولی‌عصر(ع) تقدیم خواهد شد. 

گفتنی است در ادامه این همایش، گروه‌های سرود و نمایش از بسیج ناحیه مالک اشتر به اجرای برنامه پرداختند. همچنین بانوی نخبه بسیجی دارای رکوردهای ورزشی آبی و خاکی از اقدامات خود رونمایی کرده و در پایان از بسیجیان فعال تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار