فرمانده سپاه ناحیه ایجر ود:

بسیج عنصری پویا،زنده و پیشرو است

زنجان – فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت:بسیج عنصری پویا،زنده و پیشرو است که در هر زمان و شرایط برای این مرز و بوم در حال تلاش و خدمت رسانی است.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۰۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

سرهنگ رجب سودی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج عنصری پویا، زنده و پیشرو است که از اوایل انقلاب تا کنون به یک درخت تنومند  تبدیل شده است.

بسیج عنصری پویا،زنده و پیشرو است

وی با بیان اینکه بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس و اکنون با حضو جهادگران  در میدان است،عنوان کرد:این عزیزان بدون هیچ چشم داشتی به پشتیبانی از آرمانهای انقلاب اسلامی به پا خاسته اند.


فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اینکه اعتقاد و ایمان بسیجیان در این سالها سبب صدور تفکر بسیجی به نسل های دیگر شده است،تاکید کرد: امروزه در عرصه های علمی، ورزشی،عمرانی،اقتصاد مقاوتی و فرهنگی شاهد زحمات خالصانه آن ها هستیم.


این مسئول با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: دشمن قصد براندازی نظام اسلامی مارا داشت که ملت غیور ایران زمین بویژه جوانان فتنه های آنان را خنثی و بار دیگر بقای انقلاب را تضمین کردند.


سودی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته بسیج در شهرستان ایجرود بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه برگزار شد که شاخص ترین ها برگزاری رزمایش اقتدار بسیج ، ساخت خانه محرومان ، اجرای پروژه های آب رسانی ، فعالیت گروه های جهادی ، برگزاری ۱۵ مورد یادواره شهدا ،دیدار با خانواده  شهدا و ایثار گران از جمله برنامه های اجرا شده در این شهرستان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار