خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

امروز بسیج به عنوان سرباز ولایت در حال انجام وظیفه است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز نیز با شرایط به وجود آمده در کشور بسیج همچنان با اقتدار و شکوه دوران دفاع مقدس به عنوان سرباز ولایت در حال انجام وظیفه است.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۱۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان تویسرکان در سالن غدیر این شهرستان با بیان این که این قشر از جامعه زینت نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: ما با بسیج بزرگ شده‌ایم که در دوران مقدس لشکریان خدا زینت نظام و کشور هستند.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) فرمود بسیجی کسی است که چشم‌داشت مادی ندارد اما منفعت و خیرات او برای نظام اسلامی بسیار است، افزود: امروز بسیجیان کم توقع هستند و علی وارانه پای انقلاب خود ایستاده‌اند و با روحیه‌ای جهادی و بدون چشم‌داشت برای امنیت و آسایش امت خود تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به نقش تاثیرگذار بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عملیات کربلای ۴ با وجود فاش شدن آن و متوجه شدن دشمن از تحرکات نیرو های خودی و به دنبال آن آتش سنگین آنان، این عزیزان با عشق و غیرتی وصف ناشدنی و با وجود تمام مشکلات و متمرکز بودن آتش توپخانه، نیروی هوایی و ادواتی دشمن به خطوط دشمن زدند و در جایی که زمین زیر پای انسان می‌لرزید و هیچ کس توان مقاومت نداشت بچه‌های بسیج شما مقاومت کردند و خط دشمن را شکستند و از آن عبور کردند.

وی عنوان کرد: امروز اگر از بسیج یاد می‌کنیم بسیج را با عشق معنا کردیم و بسیج در چهار گوشه قاب دفاع مقدس نقش بسته است و زیبایی حماسه‌های آن به چشم می‌خورد.

سردار مجیدی تصریح کرد: امروز نیز با شرایط به وجود آمده در کشور بسیج همچنان با اقتدار و شکوه دوران دفاع مقدس به عنوان سرباز ولایت در حال انجام وظیفه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار