حضور تیم پزشکی جهادگران قرارگاه امام رضا(ع) و طلایه‌داران ظهور در احمدآباد مستوفی

«اردوی جهادی پزشکی برای وطن» به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان تهران و مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه‌داران ظهور به مدت دو روز در احمدآباد مستوفی تهران برپا شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۴۸۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

مهدی رفیعی   مسئول مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور کشور با اشاره به تاکیدات  مقتدای حکیم انقلاب مبنی بر توسعه روز افزون اردوهای جهادی، اظهارداشت:   جوانان انقلابی و مؤمن در این اردوها با حرکت و جوشش انقلابی و جهاد شوق‌آفرین به مردم خدمت می‌کنند. آنها در مقابل موانع خسته‌ نمی‌شوند و با ایمان به این مسیر الهی پیش می‌روند. راه پیشرفت ایران اسلامی از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب احیاء همین روحیه‌ انقلابی و مجاهدت است.

 

در همین راستا، طی روزهای پنج شنبه و جمعه «اردوی جهادی پزشکی برای وطن» در مدرسه حیدرپور و کتابخانه عمومی جلال آل احمد  شهر احمدآباد مستوفی تهران برپا شد.

در این اردوی جهادی که به همت قرارگاه امام رضا(ع) و مرکز جهادی طلایه‌داران ظهور و با مشارکت قرارگاه جهادی رویش‌های انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز توان یاب برگزار شد، خدمات جامع دندانپزشکی، تریاژ و شرح حال گیری از بیمار و ویزیت توسط متخصصان داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، قلب، ارتوپدی، بینایی سنجی، گفتاردرمانی، زنان، عمومی، پیراپزشکی، شنوایی سنجی، مشاوره و کاردرمانی به صورت رایگان انجام شد. ادامه درمان برخی بیماران در بیمارستان‌ها توسط قرارگاه امام رضا(ع) پیگیری می‌شود. همچنین ارائه مدارک هویتی اتباع به مهاجرین افغانی در این اردو صورت گرفت

هادی جهانگیری   مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) نیز اظهار داشت: در این اردو،   با استقرار داروخانه، داروهای تجویزشده از سوی پزشکان به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت. درحاشیه این اردوی جهادی غرفه ویژه کودکان نیز شامل طراحی چهره، نقاشی و بازیهای کودک برپا شد.

در این اردوی جهادی همچنین، خدمات کشاورزی شامل آموزش و ترویج، کشت طبقاتی، تحویل کود رایگان، سم پاشی، خدمات دامپزشکی شامل واکسیناسیون دام و طیور و آزمایش ژنتیک دوقلوزایی و نیز خدمات عمرانی شامل ترمیم آسفالت ارائه شد. خدمات ثبت احوال شامل صدور شناسنامه و کارت ملی و خدمات و مشاوره حقوقی از دیگر برنامه‌های اردوی جهادی برای وطن بود.

 

 

 

ارسال نظرات