حجت الاسلام پولادی: هیچ اراده ای در برابر اراده خداوند تاب ایستادگی ندارد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) استان‌ هرمزگان گفت: هیچ اراده ای در برابر اراده خداوند تاب ایستادگی ندارد.
کد خبر: ۹۴۷۲۴۵۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام موسی پولادی در مراسم یادواره «شهید جعفر زعیمی» درجمع مردم دهستان برنطین شهرستان رودان افزود: امروز شاهدیم که دشمنی‌های زیادی با انقلاب اسلامی و ولی فقیه می‌شود که مشگل مخالفان مثل مشکل فرعون وامثال فرعون بود که امروز با انقلاب دشمنی می‌کنند و فرعون یک مطلب بود آن هم این بود که آن‌ها اراده خدا را در نظر نمی گرفتند و نمی‌دانستند که اراده خدا فوق اراده هاست.
وی بیان داشت: دشمنان ما هم امروز این مطلب را متوجه نیستند که خداوند اراده کرده این انقلاب پابرجا بماند و لذا هرچه تلاش می‌کنند برای از بین بردن این نظام عبس و بیهوده است و اراده دشمنان ما در برابر اراده خداوند قادر، چیزی نیست .
وی بیان داشت: جوانان ما بدانند نه جنگ، نه اغتشاش ونه ترور ونه هیچ اقدام کور دیگری علیه این نظام و این‌ کشور راه به جایی نخواهد برد و خداوند اراده کرده که این انقلاب بماند و اگر دنیا دست به دست هم بدهند نخواهند توانست جلوی پیشرفت این انقلاب را بگیرند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) استان‌ هرمزگان اظهارداشت: جوانان بدانند قطع یقین پرچم این انقلاب به دستان امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) خواهد رسید و زمین به ارث صالحان درخواهد آمد.
گفتنی است شهید زعیمی شهید ۱۶ساله اهل برنطین‌ رودان است که پس از سالیان متمادی که پیکر پاکش مفقودالاثر بود، در سال ۱۳۷۴ به آغوش خانواده بازگشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار