افتتاح یک واحد مسکونی معسر در یکی از روستاهای بردسکن همزمان با هفته بسیج

بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج در مراسمی با حضور مدیران شهرستان بردسکن یک واحد مسکونی معسر در روستای حسن آباد از توابع بخش شهرآباد افتتاح شد
کد خبر: ۹۴۷۲۴۱۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج در مراسمی با حضور مدیران شهرستان بردسکن یک واحد مسکونی معسر در روستای حسن آباد از توابع بخش شهرآباد افتتاح شد. 

 

دراین مراسم فرمانده سپاه بردسکن با گرامی داشت هفته بسیج از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی 2 با شرکت 25 گروه جهادی در 25 نقطه این شهرستان خبرداد و گفت: این تعداد گروه که بیش از 250 نفر هستند در عرصه های مختلف عمرانی، خدماتی ، مشاوره و فرهنگی فعالیت دارند.

 

سرهنگ علیرضا جنیدی با بیان اینکه در شهرستان بردسکن 120 گروه جهادی فعالیت دارند گفت: هر گروه در طول سال یک تا دوفعالیت را در قالب اردوهای یک تا 3 روزه برگزار می کنند.

 

وی با تقدیر و تشکر از گروه جهادی امام محمد باقر (ع) و امام جماعت روستای حسن آباد و قراگاه سازندگی و محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان در ساخت این واحد مسکونی افزود: این واحد مسکونی در زمینی به مساحت 130 متر مربع و با زیربنای 60 متر مربع احداث شده است که برای ساخت آن 600 میلیون ریال با احتساب گروههای جهادی هزینه شده است.

 

دکتر علی دهقان زاده فرماندار بردسکن از خدمات گروههای جهادی در ساخت این واحد مسکونی تقدیر کرد و گفت: حقیقتا سپاه و بسیج در همه میدان ها پیشگام و در واقع در همه ادوار حلال مشکلات بوده و است. وی با توجه به کمبود چند قلم کالای مورد نیاز این خانواده معسر در اقدامی جهادی یک دستگاه آبگرمکن، یخچال، اجاق گاز توسط بسیج سازندگی، بخشداری شهرآباد، بهزیستی قول داده شد و کمیته امداد نیز علاوه بر تخصیص مبلغی کمک بلاعوض با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به این خانواده اعلام آمادگی کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار