دشمن درصدد آسیب رساندن به کیان خانواده و انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان و ادارات شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهدالرضا علیه السلام گفت :دشمن درصدد آسیب رساندن به کیان خانواده و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۹۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان و ادارات شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهدالرضا علیه السلام با اشاره به وضعیت کنونی جامعه گفت: باید بتوانیم ضمن بررسی تهدیدهای موجود، با راه اندازی گفتمان با جوانان، هم افزایی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها برنامه ای برای مقابله با این تهدیدات ایجاد کنیم.

 

یوسفی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: روحیه حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با مشکلات باید الگو و سرلوحه رفتار در مجموعه بسیج می باشد.

 

مقاومت بسیج کارمندان و ادارات شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهدالرضا علیه السلام با بیان اینکه عملکرد بسیج در تمامی شئون باید مورد تببین قرار بگیرد گفت: نیروی بسیج با ایمانی سرشار و خلوص در کردار همواره تلاش می کند تا گره های کور موجود در جامعه را با تسامح و تساهل برطرف نماید.

 

وی با اشاره به عملکرد بسیج در 43 سال گذشته گفت: بسیج در این سالها توانسته با حضور در عرضه های مختلف زمینه را برای حضور پررنگ خود فراهم سازد.

 

یوسفی با بیان اینکه بسیج و بسیجی برای خود خط و مرزی بجز التزام به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ندارد گفت: در سرتاسر کشور اگر کاری ضروری بر روی زمین مانده باشد و رهبری هم نسبت به آن موضوع حساسیت نشان داده باشند قطعاً بسیجیان بر خود واجب میدانند که با حضور در صحنه کارهای بر زمین مانده را تمام کنند. همچنین پس از صدور راهبردهای گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، بسیجیان با فراز و نشیب های پیش رو تاحد زیادی آشنا شده و خود را برای حضور پررنگ در این مسیر آماده کردند.

 

وی با اشاره به حضور پررنگ بسیجیان در حوزه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نمودهای مردم در همراهی بسیج در کمک به مردم علاوه بر خدمت رسانی در زمان بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه، همین بحث کرونا بود که بسیجیان بسیاری با ا یثار و از خودگذشتگی ، عملکرد درخشانی از خود بجا گذاشتند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار