قبور مطهر شهدای گمنام پارسیان غبارروبی و عطر افشانی شد

به مناسبت هفته بسیج، آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای گمنام شهرستان پارسیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۸۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، این آیین معنوی با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و با حضور امام جمعه پارسیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مسوولان ادارات، برگزار شد.
شرکت کنندگان در این مراسم ضمن عطرافشانی و غبار روبی قبور شهدا با نثار گل و ادای احترام به آرمان های شهدا و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند و یادو خاطره ایثارگری ها و از خودگذشتگی شهدا را گرامی داشتند.
مجید رنجبری در حاشیه این مراسم بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و صالحان باعث می شود که به سوی کارهای خیر تشویق شویم و روحیه ی ایثار و از خود گذشتگی به خاطر خدا و برای مردم در روح و جان ما تقویت شود. به فرموده رهبر معظم انقلاب گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست.
رنجبری افزود: این روزها خاطرات شهدای دفاع مقدس زنده می شود که برای اسلام و انقلاب و امام امت شهید شدند. و در همین روز ها عده ای جان بر کف به تاسی از شهدا در کف خیابان ها جان ارزشمند خود را برای امنیت مردم فدای این نظام و انقلاب کردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار